Det livliga livet i Norsborg

ett + till Norsborg

Posted in Uncategorized by Snoffla on 10 juli 2009

Ja, det finns ett gott falafelställe här. Det är ett Libanesiskt ställe där dom gör sitt eget bröd och massa goda baklavas. Dom som äger stället är väldigt trevliga, hälsade oss välkomna tillbaka och vi behövde inte köpa något utan bara komma och säga hej om vi ville.  Är det inte fint? Känns väldigt bra då jag och Dima längtar som galningar efter falafeln i Malmö. Norsborg är också rätt bra. Faktiskt!

Från och med igår ska jag försöka att inte köpa saker. Min garderob är full och jag har typ 35 par skor och 10 jackor. Min plan är att bara köpa mat, fika, hygienartiklar,  resor och kanske böcker.  Det är skärpning på mig!

Nu ska jag lyssna på p3 i köket och äta lite frukost. Vi ses i kväll!

Lämna en kommentar